Seguidores

jueves, 9 de febrero de 2017

REGALO PARA BEBÉ - PREZENT DLA MALUSZKA

Witam serdecznie i slonecznie, dzisiaj wskakuje zeby pokazac prezencik zrobiony dla maluszka, metryczka i drewniana  skrzyneczka. Metryczka wychaftowana krzyzykami a skrzyneczka ozdobiona decu.


Bienvenidos  en  el día tan soleado, hoy vengo  mostrar regaló hecho para el bebé, cuadro de nacimiento y cajita de madera. Cuadro esta hecho con punto de cruz y cajita adornada con decoupage.












Dzisiaj bylo krotko, ale mam nadzieje ze wam sie spodobalo. Material na nastepny post juz jest , pozdrawiam was  serdecznie i do szybkiego zobaczenia.


Hoy entrada muy cortita, pero espero que os ha gustado Material para siguiente entrada ya esta preparado, os saludo cordialmente y hasta pronto.


19 comentarios:

  1. Metryczka wspaniała, cudowna pozdrawiam Dusia

    ResponderEliminar
  2. O widzę poślizg masz niezły:)) Nadrabiaj nadrabiaj:)) Piękne metryczki to Twój znak firmowy! Skrzyneczka też słodka!!Buziaki!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dziekuje Gosiu , oj mam ci ja zaleglosci , zawsze se obiecuje ze wiecej postow wstawie ale doba niechce sie wydluzyc. Pozdrawiam serdecznie

      Eliminar
  3. Que conjunto más bonito para regalar,me parece ideal,el cuadro es una obra de arte y la caja es un tesoro.Bss apretaos!!!

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu! Cudowny prezencik - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    ResponderEliminar
  5. Ewa świetna jest ta metryczka, wzorek widzę po raz pierwszy i bardzo mi się podoba. A skrzyneczka z tym słonikiem rewelacyjna SUper prezencik dla maluszka.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  6. Śliczne pamiątki!!!!
    Metryczka cudeńko!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  7. No pewnie, że się podobało, i to jak :-) I pudełko i metryczka są prześliczne :-) Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie :-)

    ResponderEliminar
  8. Prace bardzo mi się podobają, są słodkie i urocze.

    ResponderEliminar

  9. Oniemiałam, takie cudo !! Pozdrawiam i podziwiam <3

    ResponderEliminar
  10. Preciosos los dos trabajos.
    El cuadro de punto de cruz, maravilloso.
    Besitos

    ResponderEliminar
  11. Nie wiem, co mi się bardziej podoba: metryczka, czy skrzyneczka! Piękny prezent! :)

    ResponderEliminar