Seguidores

jueves, 16 de febrero de 2017

PIERNIKI DLA ULI - GALLETAS DE JENGIBRE PARA ULA

Witam , jestem juz z nowymi karteczkami, dzisiaJ beda na zabawe u ULI. Wytycznymi na ten miesiac byly pierniki, ja postanowilam zrobic 2 w 1. Juz tlumacze. Moje karteczki sa ozdobione piernikami , ktore mozna odczepic od karteczek i uzyc jako swiateczne dekoracje. Oceñcie sami.


Bienvenidos, estoy de nuevo con nuevas tarjetas, hoy diversión con ULA. Directrices para este mes eran pan de jengibre. Mis tarjetas están decoradas con galletas navideñas cuales se puede usar como decoraciones navideñas. Juzguéis ustedes mismo.


                                  ENLACE PARA LA DIVERSIÓN

                                       BANEREK DO ZABAWY




Pierwsza karteczka to papierek zrobiony z serwetki, z gwiazda betlejemska, a do niej piernikowe drewniane serducho wykonane z masy samoschnacej i odbitym szablonem udekorowane perelkami w plynie.


Primera tarjeta to papel hecho con servilleta en caliente con flor de pascua. En el medio corazón de madera con masa de secado al aire, decorado con carpeta de embossing y perlas liquidas.






Druga karteczka to rowniez papier-  serwetka tym razem 3D, a do niej przyczepione drewniane ciasteczko - wyciete przezemnie-  gotowe do powieszenia na choince


Segunda tarjeta  también es papel - servilleta  hecha en 3D, está vez decoración navideña es muñeco de jengibre , hecho de madera recortado por mi misma.







                                                           COLLAGE REQUERIDA

                                                              WYMAGANY COLAZ




Mam nadzieje ze moje 2 w jednym chodz troszke sie wam spodobaly i ze Ula zaliczy. Dziekuje za wasze przemile komentarze. Witam rowniez moje nowe obserwatorki EDYTE, BASIE I AGE, man nadzieje ze sie wam spodoba i zostaniecie na dluzej. Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego zobaczenia.


Espero que mis dos en uno os han gustado un poquito y que ULA aprueba. Gracias por todos los comentarios que dejéis, doy bienvenida a mis tres nuevas seguidoras, EDYTA, BASIA Y AGA., Espero que os gustaran mis trabajos y quedais mas tiempo con migo.. Os saludo cordialmente y hasta pronto.
 


24 comentarios:

  1. Dwa w jednym to bardzo fajny pomysł!! Ula zaliczy na 6 z plusem :)

    ResponderEliminar
  2. Świetny pomysł. Czasami aż szkoda, gdy karteczki leżą w szufladzie, teraz będzie można co roku ozdobić choinkę.
    Dostałam kiedyś karteczkę z przypiętą broszką , kwiatkiem. Kartka po odpięciu broszki była troszkę skromniejsza, a też ładna.

    ResponderEliminar
  3. śliczne piernikowe kartki, bardzo mi się podobają!

    ResponderEliminar
  4. Genialny pomysl :) ogromnie mi sie podoba. Jestem pod wrażeniem kreatywności :)

    ResponderEliminar
  5. Ewciu świetne te pierniczkowe kartki 2 w 1 . Bardzo lubieę takie praktyczne rzeczy. Miałaś super pomysł.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  6. Ewciu, kartki są super i chciałoby się je schrupać.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  7. Bardzo pomysłowe te kartki😊 A jak przyklejasz te serwetki?

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu! Bardzo Piękne i pomysłowe karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    ResponderEliminar
  9. Oba pierniczki piękne :-))) Serduszko oryginalne -z masy i wytłaczane, takiego jeszcze nie widziałam :-)))

    ResponderEliminar
  10. Piękne i oryginalne! Bardzo ciekawe, niebanalne:)

    ResponderEliminar
  11. Pomysł godny opatentowania! Nie dość że śliczne, to jeszcze do wielokrotnego wykorzystania :)
    Pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  12. Pomysł z pierniczkami - dekoracjami - genialny! Bardzo mi się podoba :) Śliczne kartki zrobiłaś Ewuś :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    ResponderEliminar
  13. Wow !!! świetny pomysł,wspaniały :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ResponderEliminar
  14. Rewelacyjne karteczki!
    To serducho mnie zachwyciło :-)

    ResponderEliminar
  15. Oryginalne i śliczne kartki :) Pozdrawiam

    ResponderEliminar