Seguidores

viernes, 10 de febrero de 2017

CAJA PARA DANUTKA - PUDELKO DLA DANUTKI


             Witam na nowo, tak jak mowilam wczoraj material mi sie kumuluje wiec jestem, dzisiaj bedzie bombowo. Pudeleczko przerobione na zabawe do DANUTKI. Danusia poprosila o pudeleczka z okienkami,Oto moje.


Bienvenidos de nuevo, como dije ayer material se me esta acumulando entonces estoy de nuevo, hoy prepare caja para la  diversión que organiza DANUTKA. Danusia nos pidió cajas con ventanitas. Aquí teneis mi caja

                           ENLACE PARA LA DIVERSIÓN


                                                         BANEREK DO ZABAWY




Moje pudeleczko wygladalo tak....


Mi caja se veía así.....



Przewrocone na druga strone i pomalowane..


Le di vuelta y pinte..




















                                Decoupage, kwiatki, szablonik, mgielki, I   po transformacji wyglada tak.


             Decoupage, flores, pintura en spray, stencil  y  después de la transformación se presenta así..









Mam nadzieje ze szefowa zaliczy. Dziekuje za wasze komentarze i cenny czas ,Pozdrawiam was serdecznie, zycze milego weekendu i do zobaczenia juz w poniedzialek. 


Espero que jefa aprueba mi trabajo, Gracias por vuestros comentarios y vuestro tiempo, os saludo cordialmente,  deseo feliz fin de semana y hasta lunes.
 

15 comentarios:

  1. Ewuniu! Pięknie przeobraziłaś te pudełeczko, Jest Piękne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    ResponderEliminar
  2. Cudne pudełeczko, jakby wprost z Paryża.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  3. Bardzo fajnie wyszło!! Uroku dodają Twoje kwiatuchy!!

    ResponderEliminar
  4. Kto by pomyślał , że wyczarujesz tak ładne pudełko z tego "czegoś "?

    ResponderEliminar
  5. No masz .. wyszło genialnie a wiesz co mi sie najbardziej podoba.. Twoje kwiaty wkomponowane w te dekupażowe. Wyszło to świetnie !!
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  6. Prześlicznie, jestem oczarowana ! Pozdrawiam cieplutko i życze spokojnej nocy <3

    ResponderEliminar
  7. Świetny pomysl :) świetnie sie prezentuje. Miłego weekendu!

    ResponderEliminar
  8. Super wkomponowałaś te kwiatki w te namalowane:) ogólnie pięknie wyszło!

    ResponderEliminar
  9. Ślicznie :) nic dodać nic ująć:)

    ResponderEliminar
  10. Sliczna praca! jestem pod ogromnym wrażeniem. Cudo.

    ResponderEliminar
  11. Przepięknie wygląda pudełeczko po metamorfozie :) cudne!

    ResponderEliminar