Seguidores

martes, 11 de junio de 2019

CAJITA PARA MARIA - SKRZYNECZKA DLA MARI

Hola de nuevo, hoy vengo con caja decoupage para cumpleaños, servilleta, algunos moldes florales, perlas en líquido, encaje y aquí tenéis el efecto de mi trabajo, 

Witam na nowo, dzisiaj przychodze z urodzinowa skrzyneczka decu , Serwetka , kilka kwiecistych wyciskow, perelki w plynie , koronka i oto efekt mojej pracy.






Centro de cajita forrado con goma eva 2mm 

Srodek skrzyneczki wyscielony pianka 2mm 



Cumpleañera muy contenta lo que me alegra mucho y motiva para seguir trabajando, os saludo cordialmente y hasta pronto.


Obdarowana zadowolona co mnie ogromnie cieszy i motywuje do dalszej pracy, pozdrawiam was serdecznie i do zobaczenia.


 




11 comentarios:

  1. Cudna skrzyneczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    ResponderEliminar
  2. Świetna jest , cudna ta serwetka na wieczku . Też układam na dnie piankę, to świetne rozwiązanie .
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  3. Prześlicznie ozdobiona skrzyneczka.
    Wcale się nie dziwię że obdarowana osoba jest zadowolona.
    Niedawno dostałam taką piankę i nie bardzo wiedziałam do czego jej użyć.
    Dziękuję za inspirację i pozdrawiam serdecznie

    ResponderEliminar
  4. Wspaniała i pełna uroku skrzyneczka, Ewciu.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  5. Piękna, w starym stylu ozdobiona skrzyneczka:-)
    Koronka dodała jej urody i romantyzmu:-)

    ResponderEliminar