Seguidores

jueves, 24 de enero de 2019

BIENVENIDOS Y TARJETA PARA ULA - WITAJCIE I KARTECZKA DLA ULI

Witam bardzo serdecznie po dosc dlugiej przerwie, jak pewnie sie domyslacie jest to powiazane z choroba mojego synka Manuela, ktora nie odpuszcza i wyniszcza jego nerki, w tej chwili stan jest stabilny ale najprawdopodobniej bedziemy potrzebowac przeszczep ,  w zwiazku z czym ja chce oddac mojemu synkowi nerke dlatego tez ostatnie miesiace to mnostwo roznorodnych badañ,   analiz itp.ale wszystko jest na dobrej drodze, co jest najwazniejsze.
Staram sie nie pozostawic robotek i cos dlubie, ale nie zawsze sie udaje, mam nadzieje ze powoli uda mi sie powrocic do blogowego swiata, zaczynam juz dzis z pierwsza karteczka w formie gwiazdy,ktora powstala na zabawe u ULI, zapraszam do ogladania.


Le doy una cálida bienvenida después de un largo descanso, ya que probablemente adivinéis que está relacionado con la enfermedad de mi hijo Manuel, que no se suelta y destruye sus riñones, en este momento la condición es estable pero probablemente  necesitaremos un trasplante, en relación con el cual quiero darle un riñón a mi hijo por lo tanto, los últimos meses son una multitud de estudios, análisis, etc., pero todo está en el camino correcto, que es lo más importante.
Intento no dejar a los trabajos manuales y hacer algo, pero no siempre tengo éxito, espero poder volver pronto al mundo del blog, hoy comienzo con la primera tarjeta en forma de estrella, que fue creada para diversión que organiza ULA,os invito a verla

Styczeń 2019

OTO MOJA KARTECZKA - AQUÍ MI TRABAJO







Dzisiaj to tyle, dziekuje ze  mimo wszystko jestescie i mam nadzieje ze do szybkiego zobaczenia.
Por  hoy es todo, gracias por estar  después de todo y  espero que nos veremos pronto.




20 comentarios:

  1. Życzę, by wszystko poszło po waszej myśli.
    Karteczka śliczna.

    ResponderEliminar
  2. Śliczna!!
    Życzę Wam żeby wszystko się udało i synek wrócił do zdrowia!!!

    ResponderEliminar
  3. Biedny tan Twój synuś, aż żal serce ściska jak się to czyta. Mam nadzieje Ewuniu , że wszystko się uda i oboje szybko wrócicie do zdrowia, czego z całego serca życzę.
    Kartka gwiazdka , super, sporo się na niej dzieje . Jak dla mnie poza zasięgiem , ni umiem robić tak na bogato.
    Pozdrawiam serdecznie

    ResponderEliminar
  4. Oby wszystko poszło po Waszej myśli, wszystkiego dobrego dla Was. Piękna karteczka. Sytuacja się unormuje i wrócisz do rękodzieła. Pozdrawiam serdecznie.:)

    ResponderEliminar
  5. Karteczka boska, na bogato! Z Manu będzie dobrze!!! Buziaki:))

    ResponderEliminar
  6. Śliczna kartka, taka na bogato!!!
    Życzę, aby wszystko przebiegało po Waszej myśli i żeby udało się to co jest zaplanowane.

    ResponderEliminar
  7. Śliczna warstwowa kompozycja na tej gwiazdce !
    Szybkiego powrotu do zdrowia obojgu Wam życzę :-)

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i że w końcu Manuel będzie zdrowy. Po prostu musi być dobrze!
    Kartka jest przepiękna.
    Buziaki.

    ResponderEliminar
  9. Piekna karteczka ;) duzo zdrowka zycze dla Manuela i dla Ciebie. Powodzenia w tych trudnych chwilach ;*

    ResponderEliminar
  10. Kartka wspaniała! Dobrze Cię znów "czytać", trzymam kciuki, aby wszystko poszło dobrze, po Twojej myśli. Uściski dla Was :)

    ResponderEliminar
  11. Qué preciosidad de tarjeta!!!
    Me alegro mucho de tu vuelta, se te extrañaba.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  12. Dziękuję Ewo, że mimo wszystko znajdujesz chwilkę, by do mnie zajrzeć. Kartkę jak zawsze zrobiłaś piękną :-) Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego synka - przeszczep musi się udać. A gdybyś się zastanawiała, czy da się żyć z jedną nerką, to owszem - da się. Ja tak żyję od pięciu lat, tyle że moją nerkę zabrała mi choroba.

    ResponderEliminar
  13. Prześlicznie udekorowałaś gwiazdkę :)
    Mam nadzieję, że Twoje zdrowie i Twojego Syna wkrótce wróci na właściwe tory

    ResponderEliminar
  14. Duuużo zdrówka dla synka i siły dla Ciebie! Oby wszystko poszło gładko.
    Piękna warstwowa kartka!

    ResponderEliminar
  15. He encontrado ahora mismo tu blog y tengo que decirte que es un espacio encantador, me ha entusiasmado todo, asi que para no perderme ninguna entrada me hago seguidora ahora mismo!!
    Te invito a dar una vuelta por mi rinconcito, espero que tambien te guste!!
    Un Saludo

    ResponderEliminar
  16. Cudna gwiazdeczka Ewuniu😊 pomyślności dla Was😊

    ResponderEliminar
  17. Na karteczce cała świąteczna opowieść :)
    świetnie wyszło :)
    Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  18. Wszystkiego dobrego dla Was.
    Kartka przepiękna na bogaty.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    ResponderEliminar
  19. Trzymam kciuki za zdrowie synka i Twoje.
    Ależ świątecznie się dzieje na karteczce :)

    ResponderEliminar