Seguidores

sábado, 25 de agosto de 2018

VIVA LOS NOVIOS - DLA PAÑSTWA MLODYCH

Witam serdecznie , znowu zniklam na jakis czas ale jestem i znowu ze slubnym komplecikiem, skrzyneczka i karteczka, nie bede marudzic tylko pokazuje, zapraszam do ogladania .


Hola,Bienvenidos  de nuevo, desaparecí por un tiempo pero estoy de nuevo con un conjunto para boda una caja con su tarjeta a juego, no hablo mas ,os invito a verla..










Na dzisiaj to tyle, musze sie przyznac ze obdarowani zadowoleni z kompleciku co mnie bardzo cieszy, Wam bardzo serdecznie dziekuje , ze mimo mojej zadkiej frekwencji wciaz zagladacie i zostawiacie po sobie slad, pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.


Por hoy, eso es todo, tengo que admitir que  los Novios ha encantado el conjunto, lo que me hace muy feliz, muchas gracias, que a pesar de mi asistencia regular, todavía miráis y dejáis una huella, os saludo cordialmente y hasta pronto.


12 comentarios:

  1. Nie dziwię się ,komplecik piękny i elegancki :-)

    ResponderEliminar
  2. Piękny i bardzo romantyczny komplecik!
    Pozdrawiam Alina

    ResponderEliminar
  3. Ewuniu! Karteczka jak i skrzyneczka są Prześliczne, Więc musiały się podobać - Pozdrawiam Serdecznie

    ResponderEliminar
  4. Piękny komplecik!!! bardzo romantyczny:))

    ResponderEliminar
  5. Bardzo ładny, romantyczny komplecik, Ewuniu.

    ResponderEliminar
  6. Komplet bardzo elegancki, więc musiał się spodobać :-)

    ResponderEliminar
  7. Piękny komplecik! Pozdrawiam serdecznie 😊

    ResponderEliminar
  8. Nic dziwnego, że zadowoleni - piękny komplecik!!! Delikatny i romantyczny!

    ResponderEliminar
  9. Same śluby :) u dziewczyn co niektórych już święta od sierpnia się zaczęły :) i dobrze bo ja znowu się obudziłam z rękoma w nocniku xD

    ResponderEliminar