Seguidores

jueves, 28 de junio de 2018

JUNIO CON ANA Y ALGO MAS- CZERWIEC U ANI I COS JESZCZE



Bienvenidos de nuevo, para empezar doy las gracias a todos por visitar mi blog y por dejar comentarios en mi ultima aparición, son para mi una gran motivacion para seguir trabajando, Hoy quiero presentar unas pocas tarjetas , dos para los hombres y dos para la diversión de ANA, Como siempre os invito verlas.


Witam na nowo , Na wstepie serdecznie dziekuje za wszystkie pozostawione komentarze pod ostatnim postem, ktore sa wielka motywacja do dalszej pracy, dzisiaj  kilka karteczek, dwie na zabawe u ANI I dwie meskie. Zapraszam do ogladania .

                         BANEREK DO ZBAWY - ENLACE PARA LA DIVERSIÓN



JUNIO CON ANA - CZERWIEC U ANI

Felicitaciones - tektura ( hada es un recorte de tektura tratada con embosing caliente), papel con flores y inscripción compuesta con unas pocas palabras.


Okolicznosciowa - tekturka ( elfica to tektorka potraktowana embosingiem na goraco), papier w kwiaty i napis wieloczlonowy.





Navidad, tarjeta plegable - base blanca, Papa Noél, y inscripción compuesta con unas pocas palabras.


Bozonarodzeniowa - skladaczek -  biala baza, Mikolaj i napis wieloczlonowy.






WYMAGANY KOLAZ - COLLAGE REQUERIDA
 


Mam nadzieje ze Ania zaliczy a zabka polknie z przyjemnoscia,


Espero que Ana aprueba y la rana consume con gana

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Na zakoñczenie dwie meskie karteczki , pierwsza dla mojego malego bohatera, skladaczek wedlug kursiku u Ewinki.


Para terminar dos tarjetas masculinas, primera para mi pequeño héroe, tarjeta plegable hecha según tutorías de Ewinka



Druga karteczka dla siostrzeñca na urodziny.


Segunda tarjeta para mi sobrino por su cumpleaños.




Na tym koncze, pozdrawiam serdeczcnie i do zobaczenia,


Por hoy es todo, os saludo cordialmente y hasta pronto.







18 comentarios:

  1. Śliczne karteczki :-) Pięknie ukwiecona doniczka ,a świąteczna pełna symboli :-) Najbardziej zachwyciły mnie te męskie :-)Składaczek porywam do galerii :-)

    ResponderEliminar
  2. Ewuniu, piękne kartki! a składaczek i druga dla siostrzeńca są fantastyczne! pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  3. Muy bonitas tarjetas, las masculinas me encantan.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu super karteczki, żabce bardzo "smakowało" Podoba mi sie format tej kartki w kształcie doniczki, ale i składaczek z Mikołajem jest świetny. Męskie kartki extra, ja mam z nimi zawsze problem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    ResponderEliminar
  5. Ewciu, kartki są piękne. Doniczkowa jest wspaniała! Zauroczył mnie też świąteczny składaczek. A męskie mają charakter.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  6. Super! Wszystkie fajne ale tym razem dla siostrzeńca "naj":))

    ResponderEliminar
  7. Ewuniu! Wszystkie karteczki są Przeurocze, Gwiazdkowa bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    ResponderEliminar
  8. Śliczne wszystkie, ale ta ostatnie męska - SUPEROWA!!!

    ResponderEliminar
  9. Cudowne kartki! Bardzo mi sie podobaja te meskie karteczki :)

    ResponderEliminar
  10. Wspaniałe składaczki! Doniczka wymiata :) Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  11. Składaczek z Mikołajem bardzo mi się podoba.

    ResponderEliminar
  12. świetne składaczki!
    ale lotnicza skradła moje serce :)

    ResponderEliminar
  13. Przecudne karteczki. Nie wiem jak to robisz, ale bardzo się mi one podobają.

    ResponderEliminar
  14. Mega oryginalne, każda bardzo pomysłowa i piękna. <3

    ResponderEliminar
  15. Śliczne. Fajnie zrobiłaś choinkę :3

    ResponderEliminar