Seguidores

jueves, 31 de marzo de 2016

OSTATNIE WIELKANOCNE DEKORACJE - ULTIMOS DECORACIONES DE PASCUA

Witam serdecznie juz po swietach. Dzisiaj pokaze moje ostatnie swiateczne wyczyny. Bedzie wszystkiego po trochu. Haft krzyzykowy, papierowa wiklina i drewienka.
 Zaczne od Hiszpañskiej tradycjii. W wielki tydzieñ na ulice wychodza piekne procesje, pieknie ozdobionych kwiatami i swiecami oltarzy z figurami  Matki Boskiej i Jezusa, Przemierzajac w rytm saety miasta i miasteczka .Poproszono mnie o zrobienie miniatury Jezusa ukrzyzowanego i oto moja praca.


Bienvenidos despues de Pascua. Hoy quiero presentar mis ultimos trabajos de Pascua. Hay de todo un poco, punto de cruz , mimbre de papel y madera. .
Empiezo por una tradicion española de Semana Santa, quando para las calles de nuestros pueblos salen los pasos decorados con flores y velas  acompañados por bandas de musica tocando  saetas.. Me han pedido hacer un mini paso de Jesus crucificado , y aqui os presento mi trabajo.

 




Nastepna moja praca jest koszyczek z papierowej wikliny z haftowana w zonkile tasma. W koszyczku zamieszkaly piekne jajeczka , ktore otrzymalam od mojej wspanialej Gosi.                                                                                                       http://gosia-tocolubie.blogspot.com


Mi siguiente trabajo es cesta de mimbre de papel con unos narcizos  bordados en una cinta decorativa con el punto de cruz. En cesta encontraros su sitio huevos de pascua de crochet hechos por mi mejor amiga Gosia.                                                       http://gosia-tocolubie.blogspot.com



                                           Drewniany kroliczek decoupage.

                                            Conejito de madera decoupage.





Jajka decu,  jak i z papierowej wikliny. Wielkie fioletowe ma ponad 50 cm dlugosci i powstalo na okno w mojej pracy.

 Huevos de pascua decu y de mimbre de papel. Huevo lila es bastante grande. Tiene unos 50 cm de altura y  hecho para la ventana en mi trabajo.





Wiklinowe jajeczka wraz z kartkami byly upominkami dla kolezanek z pracy.

Huevos de mimbre de papel conjuntos con tarjetas con felicitaciones hice como detallitos para mis compañeras de trabajo.




Mam nadzieje ze dotrwaliscie do koñca i ze was nie zanudzilam. Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego zobaczenia.
ewagil37@gmail.com
Espero que haveis llegado hasta  el final y que no os haburrido mucho. Saludo cordialmente y hasta pronto.
ewagil37@gmail.com





 


































24 comentarios:

  1. U Ciebie jak zwykle wysyp pięknych prac!!!

    ResponderEliminar
  2. Chyba się czerwienię! Ale koszyczek jest na prawdę cudny!!!

    ResponderEliminar
  3. Kochana jak mogłabyś nas zanudzić takimi ślicznościami. A je nie wiem na czym mam oko zawiesić, tyle tu wspaniałości. Ta miniatura z Jezusem wspaniale Ci wyszła. Masz zdolne rączki :)

    ResponderEliminar
  4. Świetne prace, a fioletowe jajo imponuje rozmiarem:) Pozdrawiam:)

    ResponderEliminar
  5. bardzo ciekawy zwyczaj:) i piękna twoja dekoracja na ten przemarsz:)
    Koszyczek piękny i jaja cudowne:) Pozdrawiam:)

    ResponderEliminar
  6. wspaniałe prace, jestem zachwycona :)
    pozdrawiam

    ResponderEliminar
  7. Uauuuuu, qué maravilla de entrada, imposible aburrirse ante tanto arte, nunca dejas de sorprenderme!! El mini paso me ha dejado boquiabierta, cuántos detalles fantásticos, un trabajo espectacular!! A cada nueva creación de mimbre de papel das tu toque personal, qué pincelada tan elegante conseguiste con la cinta decorativa, muy fino el bordado de punto de cruz! Adorables los huevos a crochet de Gosia! Y los que realizaste tú me han enamorado, muy original el de papel, y la decoración del conejito una cucada!!
    Muchos besos!

    ResponderEliminar
  8. uwielbiam Twoje prace ;) Cudowne. Czapki z głów za tę miniaturę. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  9. Vaya Maravilla, te ha quedado todo con tu toque personal estupendo, felicidades por esta entrada tan bonita.
    Besos

    ResponderEliminar
  10. Dużo natworzyłaś. Śliczne są te jaja z papierowej wikliny. Ja dostałam od Gosi cudowne papierowe zające. Właśnie chwalę się nimi na blogu. Pozdrawiam M

    ResponderEliminar
  11. Wszystkie prace przecudne!:) pozdrawiam:)

    ResponderEliminar
  12. Bardzo ładne prace, a szczególnie koszyczek z haftem krzyżykowym

    ResponderEliminar
  13. Takimi pięknymi pracami nie sposób zanudzić.

    ResponderEliminar
  14. Ależ Tu u Ciebie wiosennie, kolorowo i wesoło! Piękne prace! Ta taśma haftowana w żonkile pomysłowa i piękna ozdoba! I ten ołtarzyk wow!!! Wszystko zachwyca. Pozdrawiam!

    ResponderEliminar
  15. same cudeńka na Twoim blogu :)) u ciebie nigdy nie ma nudno zwlaszcza ze blog 2 jezyczny i mohe podpatrywac hiszpańskie słówka
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  16. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  17. Zachwyciły mnie te duże ażurowe jaja. Cudne!

    ResponderEliminar
  18. świetne prace! <3 ja robię stroiki na święta wielkanocne w takim właśnie wiosennym stylu, drzewko z jajkami (do wazonu wstawiam gałęzie a na nich wieszam jajka, zajączki), w domu w różnych miejscach rozmieszczam świece (świetne produkty kupuję do takich dekoracji tutaj - https://www.pm-m.pl/271-artykuly-dekoracyjne). A poza tym w tym roku zrobię koszyczek z żołędzi i jeszcze nie wiem co do niego włożę ;) - może święconkę

    ResponderEliminar