Seguidores

viernes, 26 de febrero de 2016

COS Z NICZEGO DLA KOGOS - ALGO DE LA NADA PARA ALGUIEN.


Witajcie na nowo. Dzisiaj troche recyklingu. Wiele z Was lubi kawe wiec powstaly na te okolicznosc sloiczki .Jako pierwszy powstal sloik dla wielbicielki fioletu. Ozdobiony szablonem z listkami i plynnymi perelkami.


Bienvenido de nuevo. Hoy en día, algunos  reciclaje. Muchos de ustedes le gusta el café por lo que  hice unos botes para Cafe. Como primero el tarro para la admiradora de color lila. Adornado con la plantilla con hojas y perlas liquidas.







Drugi sloiczek jest dla wielbicielki wszelakich kwiatow. Uzylam tutaj sylikonowych kwiatkow niezapominajki i roze , skrapkowych lisci oraz naturalnych ziaren kawy. Nowej wlascicielce sie podobal. Oceñcie sami. 


Segundo tarro para admiradora de todos tipos de flores. Use rosas y nomeolvides hechas de sylikona, Hojas de skrap y granos de cafe natural. Nueva dueña le gusto mucho. Juzgueis ustedes mismo.




Nastepnym przeobrazeniem jest puszka po mleku, Wydruk, ktory bardzo mi sie podoba. Sylikonowe roze i ozdobne tasiemki.Tyl ozdobiony jest szablonem. Puszka zamieszkala w mojej kuchni.
La siguiente es la transformación de la  lata de leche . Imprimi imagen que me gusta mucho, adorne con rosas y hojas de silicona y  perlas liquidas, detras está decorada  con una plantilla. Estaño ya ha encontrado su lugar en mi cocina.


                       I na zakoñczenie puszeczki na dlugopisy.

                             Para terminar latas para los lápices. 

                                                          






Cos z mojego ogrodu

Algo de mi jardin








Przypominam o trwajacym u mnie candy i dorzucam oto te jajeczkaOs recuerdo de mi candy y añado  estos  huevos de pascua..



Bardzo wam dziekuje za uwage i wszystkie pozostawiane komentarze ktore sa wspanialym natchnieniem . Mam nadzieje ze was dzis nie zanudzilam. Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego zobaczenia.


Les doy las gracias por la atención y todos los comentarios que  dejais  son para mi magnífica inspiración. Espero que hoy en día no aburrido . Los mejores deseos y hasta pronto.


25 comentarios:

  1. Fajny jest taki recykling :) cudowne rzeczy zrobiłaś z niczego :)

    ResponderEliminar
  2. Poszalałaś!!! rewelacyjny recykling!! Ogródek porywam do siebie:))

    ResponderEliminar
  3. Ależ inspirująco u Ciebie :)Cieszę się, że tu trafiłam i oglądam dalej :)

    ResponderEliminar
  4. El 1ª tarro con la lavanda me encanta.Bss apretaos!!!

    ResponderEliminar
  5. Urocze słoiczki. Dziękuję bardzo za piękną, romantyczną zakładkę.

    ResponderEliminar
  6. Piękne słoiczki i puszeczki:)tchnęłaś drugie życie w przedmioty codziennego użytku. Pozdrawiam:)

    ResponderEliminar
  7. Świetne prace wykonałaś, takie kolorowe i wspaniałe wszystko:)

    ResponderEliminar
  8. Ewuś to wcale nie jest coś z niczego. To pięknie wykorzystane przedmioty, które były skazane na zagładę, a Ty je od tego uratowałaś. Jakiż świat byłby piękniejszy, gdyby wszyscy mogli postępować w ten sposób, ozdabiając swoje domostwa czymś z recyklingu. Świetne wszystkie pojemniczki, delikatne i gustowne.)

    ResponderEliminar
  9. Ewa, Piękne słoiczki i puszeczki:) ta po mleku wspaniała:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  10. Drugie zycie starych rzeczy, super, podoba mi się ten słoiczek z lawendą:)

    ResponderEliminar
  11. Szczęka opada.... Wow. Śliczne. Podoba mi się kwiatowa puszka :)

    ResponderEliminar
  12. Niesamowite rzeczy robisz. Oczu nie sposób oderwać.

    ResponderEliminar
  13. Bardzo fajne te Twoje metamorfozy , pozdrawiam cieplutko

    ResponderEliminar
  14. Ale śliczności - jedna piękniejsza od drugiej.

    ResponderEliminar
  15. Ale super, już słoiki mnie zachwyciły, szczególnie te ich wieczka, ale musze przyznać że wszystko przebiła ta puszka. Cudny wzór, cudny kolor, cudne ozdoby na nim :)

    ResponderEliminar
  16. Wspaniała metamorfoza. Tez ratuje słoiki po kawie i daję im drugie życie. ;-)

    ResponderEliminar
  17. Świetne są wszystkie puszki i słoiczki . Widzę , że i Ty lubisz hurt jeżeli chodzi o decu . Najbardziej chyba spodobała mi się ta puszka z tą koronkowa serwetka z szablonu jest cudna!!
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar