Seguidores

martes, 24 de febrero de 2015

ALGO DE LA NADA - COS Z NICZEGO

 Na rozpoczecie witam serdecznie wszystkich odwiedzajacych mojego bloga oraz moje trzy nowe obserwatorki mam nadzieje ze spodoba Wam sie u mnie.

La bienvenida a todos los visitantes de mi blog y sobre todo tres nuevos observadores. Espero que  disfruteis con mi blog.

Kubeczek na przydasie ktory powstal ze starej puszeczki po kawie 

Vaso para lapices que hice aprovechando una vieja lata de cafe




                                       ....  I oslonka na butelke tym razem w zieleni...

                                                .......  Y otro botellero. Esta vez verde






















Dziekuje za uwage i do zobaczenia ...

Gracias por vuestra atencion y hasta luego...

3 comentarios:

  1. Puszka świetna, nawet w środku elegancka!! Osłonka też super!!!

    ResponderEliminar
  2. To mi bardziej przypadł do gustu koszyczek na wino. Musi robić niezłe wrażenie kiedy komuś prezentujemy wino w takim pięknym opakowaniu.
    Pozdrawiam,
    Ola

    ResponderEliminar