Seguidores

sábado, 7 de octubre de 2017

DZIEKUJEMY Z CALEGO SERCA - GRACIAS DE TODO EL CORAZON

Witam wszystkich bardzo serdecznie po tak dlugiej przerwie, ktora jak wiecie spowodowana byla niespodziewana choroba i  stanem zdrowia mojego synka Manuela, na poczatek chcialabym w imieniu moim i  calej mojej rodziny serdecznie Wam podziekowac za tak mile slowa wsparcia i zyczenia powrotu do zdrowia dla mojego maleñstwa, nawet nie wiecie ile sil dodaje kazde najmniejsze slowo wsparcia w tak trudnych chwilach. Stan mojego synka troche sie poprawil nawet na tyle ze  od kilku tygodni przebywamy w domu z odpowiednim leczeniem i pod stala kontrola lekarzy.
Dzisiejszy post bedzie podziekowaniem, otoz Nasze dwie blogowe kolezanki , moja przyjaciolka GOSIA -ktora chodz daleko cierpliwie ocierala moje lzy, pocieszala i zawsze o ktorej kolwiek godzinie mimo natloku zajec zawsze mnie wysluchala za co jej z calego serca dziekuje , wraz z WERONIKA zorganizowaly akcje KARTKA DLA MANUELA Lzy same mi sie cisly do oczu , i zaniemowilam gdy  ujzalam mnostwo tak pieknych karteczek z zyczeniami powrotu do zdrowia dla mojego malenstwa a on sam podskakiwal z radosci. Dziewczyny z calego serca ogromnie dziekuje, za wszystkie zyczenia te na papierze i te wirtualne, To prawda Blogowy swiat jest Wielki a jeszcze wieksze Wasze serca,

Hola a todos muy bienvenida después de un largo descanso, que, como sabeis fue causado por inesperada enfermedad y el estado de salud de mi hijo Manuel, al principio me gustaría en mi  nombre y  de toda mi familia le agradece cinseramente por tales amables palabras de apoyo y deseos de recuperación para mi pequeño, ni siquiera saben cómo muchas fuerzas añade cada pequeña palabra de apoyo en tiempos tan difíciles. La salud de mi hijo ha mejorado un poco, desde unas pocas semanas estamos en casa con el tratamiento adecuado y bajo supervisión médica constante.
El post de hoy va a estar expresando gratitud, y así nuestras dos amigas de blogs, mi mejor  amiga GOSIA -esta muy lejos de mi pero, pacientemente raspado mis lágrimas y siempre que tenga cualquier momento a pesar del exigente calendario siempre escuchando me por lo que de todo corazón gracias, junto con WERONIKA organizaron una cuota de TARJETA PARA MANUEL, quando  vi tantas tarjetas tan hermosas con los deseos de recuperación para mi hijo lagrimas llenaron mis ojos y me quede sin palabras  y Manuel saltó de alegría.
Chicas de todo corazon mil gracias por todos deseos de salud estos escritos en el papel y estos virtuales, es verdad mundo de Los Blogs es enorme igual que vuestros corazones.

DZIEKUJEMY .... -   GRACIAS A....









Renata z dziecmi z III Grupy, piekny albumik z ulubionymi postaciami Manuela
Renara con niños del III grupo, precioso album con dibujos favoritos de Manuel

EWA


ADAS I NINA


ANETA


GOSIA


RENATA Z RODZINA


ASIA, KAMIL I JAS


MALGOSIA



KRYSIA


OLA


IWONA, TOMEK
JULIA, ZUZIA , MARCELINKA I JAS


ELUNIA


LIDZIA


PIOTRUS ,HANIA Y MAMA ANIA


KAROLINA


SARA I MIKOLAJ Z MAMA I TATA



DZIEKUJEMY, DZIEKUJEMY, DZIEKUJEMY.........................................................

GRACIAS, GRACIAS, GRACIAS...............................................................................




18 comentarios:

  1. Cieszę się że choć troszkę mogliśmy umilić Manuelowi ten trudny dla niego czas! Zdrówka Smyku!!! Buziaki dla Was!!

    ResponderEliminar
  2. Akurat dzisiaj o Was myslalam ☺ ciesze sie ze jest lepiej i ze nasza karteczka dotarla ☺ zdrowka zycze

    ResponderEliminar
  3. Akurat dzisiaj o Was myslalam ☺ ciesze sie ze jest lepiej i ze nasza karteczka dotarla ☺ zdrowka zycze

    ResponderEliminar
  4. Cuánto me alegra saber que Manuel va mejorando, y cuánto me alegra que en estos momentos tan duros estuviste bien acompañada, aún en la distancia. Las tarjetas son preciosas, y lo más importante, realizadas con mucho cariño, espero de corazón que siga rápida su recuperación.
    Un abrazo fuerte!

    ResponderEliminar
  5. Bardzo się cieszę, że Twojemu synkowi już lepiej, a kartki sprawiły trochę radości. Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    ResponderEliminar
  6. Piękne karteczki ;)
    Wiadomość o tym,że jest lepiej, że jesteście w domku to wielka radość! Pozdrawiam cieplutko, ściskam i życzę dużo, dużo zdrówka!

    ResponderEliminar
  7. Wspaniałe kartki, same anioły są w blogosferze :)
    To niezwykle dobra wiadomość, że jesteście w domu i jest lepiej! Dużo zdrowia dla Was :*

    ResponderEliminar
  8. Wiadomo nie od dziś, że dobry nastrój sprzyja zdrowieniu, więc cieszę się, że choć w taki sposób mogłam przyczynić się do polepszenia stanu zdrowia Manuela. To dobrze, że już jesteście w domu - w końcu to miejsce, w którym zdrowieje się szybciej. Pozdrawiam :-)

    ResponderEliminar
  9. Bardzo się cieszę, że sprawiliśmy tyle radości Manuelowi i Tobie :). Przedewszystkim raduję się, że Manuel w domu, i życzę by już do szpitala nie wracała, całuję Was mocno i przesyłam mnóstwo zdrowia :).

    ResponderEliminar
  10. Cieszy mnie , że Manuel wraca do zdrówka. Trzymam za Was kciuki !! A dziewczyny maja złote serca, piękne karteczki poleciały do Manuela.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  11. Me alegro de las buenas noticias sobre tu hijo.
    Preciosas notas de apoyo.
    Un beso grande.

    ResponderEliminar
  12. Cudowne karteczki!!
    Duuuuuuuużo zdrówka dla Manuela!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  13. piękna pamięć, a dla synka serdeczności jak najwięcej:))

    ResponderEliminar
  14. No te conocía y al visitarte, veo que tú hijo ha estado malo. Me alegro muchísimo de que esté recuperándose. Esas bonitas tarjetas ayudan y se agradecen mucho en momentos así.
    Un beso.
    María

    ResponderEliminar
  15. Ewuniu! Ale piękne karteczki otrzymał Twój synek - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    ResponderEliminar
  16. Piekne kartki! Mam nadzieje ze bedzie coraz lepiej. Suzo zdrówka!

    ResponderEliminar
  17. Dużo zdrówka życzę :)
    Trzymajcie sie, pozdrawiam serdecznie

    ResponderEliminar