Seguidores

sábado, 21 de octubre de 2017

KARTKI DO ANI- TARJETAS PARA ANA

Witam bardzo serdecznie wszystkich, dziekuje ze mimo mojego rzadkiego blogowania wciaz zagladacie i jestescie, na dziaiaj przygotowalam kartkowego tasiemca, juz drugi rok bawie sie z Ania w karteczkowanie, od lipca mam zaleglosci i uparcie postanowilam je nadrobic, wiec prosze uzbroic sie w cierpliwosc , rozsiasc wygodnie i milego ogladania.


Estoy muy agradecida a todos, gracias, a pesar de mi ausencia en blog, que todavía estáis y visitáis mi blog, para hoy prepare un maraton de tarjetas, el segundo año estoy participando en diversión con Ania , desde julio estuve parada y tercamente decidí recuperar mis deberes , así que por favor arméis a la paciencia, sentáis cómodo y espero que disfrutáis. 


Zaczynamy od pazdziernika, na ten miesiac tematy przygotowala HANIA PATER, a tematy byly nastepujace
BOZE NARODZENIE- BALWANEK
OKOLICZNOSCIOWA -  MESKA KARTKA
WIELKANOC- KURCZAK Z JAJKIEM
I ZAMIENNA, JA WYBRALAM NA BOZE NARODZENIE Z KORONKA


Empezamos por Octubre, Temas para este mes preparo HANIA PATER, temas eran siguientes
NAVIDAD - MUÑECO DE NIEVE
FELICITACIONES - TARJETA PARA CABALLERO
PASCUA - POLLITO CON HUEVO
ULTIMA A ELEGIR, - YO ESCOJO NAVIDAD CON ENCAJE


                                                  ENLACE PARA LA DIVERSIÓN
                                                      BANEREK DO ZABAWY




NAVIDAD - Tarjeta con muñeco de nieve echo de goma eva
BOZE NARODZENIE- balwanek wyciety z foamiranu



Navidad con encaje

Boze Narodzenie z koronka





Meska karteczka to Twist & Pop Card        

    Tarjeta para hombre to Twist & Pop Card




Wielkanocna , moj kurczczek juz wyszedl z jajka , mam nadzieje ze dziewczyny zalicza taka wersje.
Pascua, el pollito ya se salio de huevo, espero que chicas aprueban esta versión
 



WYMAGANY KOLAZ
COLLAGE REQUERIDA


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

WRZESIEÑ

SEPTIEMBRE

Tematy na ten miesiac przygotowala Ola i oto moje interpretacje
Temas para septiembre preparo Ola, y aquí tenéis mis interpretaciones 



OKOLICZNOSCIOWA - Clean & Simple
FELICITACIONES - Clean & Simple


WIELKANOC z folkowym kogutkiem
PASCUA- Con elemento folk , aquí es
 el gallo.


 
                                                      NAVIDAD - Black & White
                                             
 BOZE NARODZENIE - Black & White




WYMAGANY KOLAZ
COLLAGE REQUERIDA



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SIERPIEÑ

AGOSTO


W tym miesiacu tematy ANI KURTASZ, ponizej moje karteczki

Este mes tema preparoANA KURTASZ, abajo mis tarjetas.

BANEREK DO ZABAWY
ENLACE PARA LA DIVERSIÓN



NAVIDAD - Pesebre y color verde

BOZE NARODZENIE - Szopka , stajenka i zielony kolor



OKOLICZNOSCIOWA - Slonce i zolty kolor

FELICITACIONES - Sol y color amarillo



PASCUA- conejillo y tres flores

WIELKANOC - zajaczek i trzy kwiatki
 



WYMAGANY KOLAZ
COLLAGE REQUERIDA


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I OSTATNI MIESIAC Z ZALEGLOSCIAMI -  LIPIEC
ULTIMO MES DE RECUPERACIONES- JULIO


Na ten miesiac tematy przygotowalaIWONKA I ponizej karteczki wykonane wedlug kursikuEWINKI.

Para mes de Julio temas preparo IWONKA, Aquí mis tarjetas hechas según el totorial de EWINKA




NAVIDAD  - Bastón de azúcar

BOZE NARODZENIE- Cukrowa laseczka




                                                  PASCUA - campanillas de invierno

                                        WIELKANOC- Przebisniegi




OKOLICZNOSCIOWA - Lato -wszystko co sie z nim kojazy i u mnie zabki, moze i muszelki...

FELICITACIONES -  Verano - todo lo que imaginamos, yo tengo mar, conchas y rana feliz




WYMAGANY KOLAZ
COLLAGE REQUERIDA



Mm nadzieje ze dotrwaliscie do konca i was nie zanudzilam, dziekuje dziewczynom za zabawe, mam nadzieje ze Zalicza, pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieje ze do szybkiego zobaczenia.


Espero que haveis llegado hasta el final y que no os aburrido mucho, gracias a todas chicas por diversión, espero que aprueban mis trabajos, os saludo cordialmente, y espero que hasta pronto.
 






25 comentarios:

  1. Ewa, jak miło, że wróciłaś! Mam nadzieję że u Was już wszystko dobrze. A karteczki wspaniałe! Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  2. Brawo Ty!!! Widać, że składaczki przypadły Ci do gustu! Super karteczki! Buziaki:))

    ResponderEliminar
  3. Querida amiga, siempre es un placer disfrutar de tus creaciones, este precioso desfile de tarjetas me encantó! Es increible la capacidad que tienes para decorarlas con cualquier temática, resultan de lo más inspiradoras! Yo ya estoy realizando alguna para Navidad, seguro que tus ideas me vendrán de lujo!
    Un besazo guapa!

    ResponderEliminar
  4. Ewciu, jak ja tęskniłam za Twoimi karteczkami! Prawdziwą ucztę dla oczu przygotowałaś :) Przepiękne są, aż nie mogę się na nie napatrzeć :) Mam nadzieję, że z Manuelem coraz lepiej i będziesz tu bywać coraz częściej <3

    ResponderEliminar
  5. To był pokaz świetnych karteczek!
    Też mam zaległości i nie mam kiedy ich nadrobić ;-(

    ResponderEliminar
  6. Ewuniu! Pewnie że dotrwałam i bardzo przyjemnie się oglądało, Zrobiłaś kawał dobrej roboty. Karteczki wszystkie Bardzo śliczne, Szczególnie ta z koronką bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    ResponderEliminar
  7. Ewuniu łał prześliczne kartki i sporo pracy w nie włożyłaś.
    Widzę,że i Tobie Ewuniu spodobały się składaczki.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu po pierwsze cieszę się, że wróciłaś do nas , bo to oznacza, że z Twoim synkiem już wszystko dobrze. Życzę wiele zdrówka dla niego.
    Po drugie to zaskoczyłaś mnie bardzo taką ilością przepięknych kartek . Cieszę się ogromnie że nadrobiłaś zaległe miesiące. Aż mi trudno wybrać jakieś faworytki bo wszystkie Twoje kartki szalenie mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    ResponderEliminar
  9. Ewuniu, jak miło Cię widzieć z powrotem i do tego z takim hurtem przepięknych, fascynujących karteczek. Mam nadzieję, że ze zdrowiem Manuelka coraz lepiej.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  10. Piękny wysyp kartek! Taka różnorodność i wszystkie piękne 😊pozdrawiam cieplutko😊

    ResponderEliminar
  11. Piękny wysyp kartek! Taka różnorodność i wszystkie piękne 😊pozdrawiam cieplutko😊

    ResponderEliminar
  12. WOW!!! Ile karteczek, a wszystkie śliczne!!!

    ResponderEliminar
  13. Ewo, imponująca ilość karteczek :) Wszystkie są cudowne!

    ResponderEliminar
  14. Ewo, Twoje kartki niezmiennie zachwycają mnie urodą, formą i precyzją wykonania. Cieszę się, że znów z nami jesteś :-)

    ResponderEliminar
  15. Unos trabajos preciosos, me encanta la decoración de las tarjetas.
    Besitos

    ResponderEliminar
  16. Piękne kartki zrobiłaś :-D Składaczki mnie zachwyciły kolorami kompozycji i różnorodnością tematów :-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    ResponderEliminar
  17. Dawno mnie u Ciebie nie było :( z braku czasu... :( dlatego baaaardzo dziękuję i doceniam, że jeszcze do mnie zaglądasz :) U ciebie jak widzę robótkowo nie mało się dzieje|! prawdziwa różnorodność i piękno! nie zdołam skomentować wszystkich prac więc napiszę zbiorczo - pięknie tworzysz :))

    ResponderEliminar
  18. Wooow! Ile kartek! Ile pracy! Wszystkie cudne ;) ciesze sie ze wrocilas ;* zdrowka dla synka ;)

    ResponderEliminar
  19. Wooow! Ile kartek! Ile pracy! Wszystkie cudne ;) ciesze sie ze wrocilas ;* zdrowka dla synka ;)

    ResponderEliminar
  20. Ależ tu pomysłów i kolorów! Piękne kartki :DDD.

    ResponderEliminar
  21. O jakie cudowne kartki, wszystkie są tak piękne, że ciężko wybrać tą jedyną, ale jakbym musiała, to najbardziej podoba mi się ta z żabą :)

    ResponderEliminar