Seguidores

domingo, 2 de julio de 2017

DO ZOBZCZENIA - HASTA LUEGO

Witam wszystkich serdecznie, dzisiejszy post bedzie chwilowym pozegnaniem z robotkami i blogowym swiatem.. Otoz jak juz niektore z was przeczytaly na blogu mojej przyjaciolkiGOSI  jest to spowodowane niespodziewana choroba mojego synka,  ktora pojawila sie nagle i od jakiegos czasu jestesmy w szpitalu  w oczekiwaniu na ostatnie wyniki i rozpoczecie leczenia. Dziekuje wszystkim ze jestescie za wszystkie wasze mile slowa i komentarze, mam nadzieje ze kiedys wroce, w miare mozliwosci bede do  was zagladac choc nie zawsze pozostawie komentarz, Dziekuje , pozdrawiam i mam nadzieje ze do zobaczenia. ewagil37@gmail.com

Hola a todos la bienvenida, el post de hoy va a ser una despedida temporal con el blog y manualidades.. Como algunos de ustedes ya han leído en el blog de mi mejor amiga GOSIA esto es debido a la inesperada enfermedad de mi hijo, que de pronto apareció  y estamos en el hospital en espera de últimas analíticas y empezar tratamiento.Gracias a todos ustedes es para todas sus amables palabras y comentarios, espero que algún día vuelvo, en la medida de lo posible que se verá visitare vuestros blogs aunque no siempre dejare un comentario, gracias, os saludo y espero veros pronto. ewagil37@gmail.com

23 comentarios:

  1. To bardzo przykra wiadomość Ewuniu :( Wysyłam Ci mnóstwo pozytywnej energii do walki z chorobą. Bądźcie dzielni, wierzę, że szybko wygracie tę walkę :) Jeśli można Wam jakoś pomóc - pisz.

    ResponderEliminar
  2. Mam nadzieję, że szybko uporacie się z chorobą i wrócisz tu ze swoimi karteczkami i nie tylko!! Ściskam z całego serducha!!!

    ResponderEliminar
  3. Ewuniu czytałam na blogu Gosi, ale myślałam, że to jakaś chwilowa choroba... Przykra to wiadomość. Trzymam kciuki, żeby wyniki wyszły dobre i żeby jak najszybciej Twój synek wrócił do zdrowia. Gdybyś potrzebowała jakiejkolwiek pomocy to pisz śmiało nasz świat blogowy z pewnością Ci pomoże, jak my wszystkie. Przesyłam mnóstwo serdeczność na ten trudny czas.

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu dopiero przeczytałam jak trudne chwile przeżywacie.
    Mam nadzieję, że wyniki będą dobre i Twój Synek upora się szybko wróci do zdrowia.
    Ściskam gorąco i ślę dużo dobrej energii wierzę,że wszystko będzie dobrze.
    Trzymaj się Ewuniu

    ResponderEliminar
  5. Ewo, dużo zdrowia dla synka i wytrwałości dla Ciebie! Oby się wszystko szybko jak najlepiej poukładało. Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  6. Ewuniu, tak mi przykro. Wierzę, że Twój Synek szybko upora się z chorobą - pomodlę się za niego.
    Tulę do serca.

    ResponderEliminar
  7. dużo zdrowia dla synka a ja dziękuje za cudna karteczkę z stokrotkami

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu! Bardzo przykra wiadomość, Ale Mam nadzieję że wszystko zakończy się dobrze, Synkowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia, Tobie Ewuniu Wytrwałości i Cierpliwości, Będziemy na Ciebie Czekać - Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie

    ResponderEliminar
  9. Przykro czytać takie informacje Ewo. Dużo zdrowia Wam życzę i powodzenia.

    ResponderEliminar
  10. Ewuniu dużo zdrówka dla twojego synka , trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia. A Ty wracaj jak tylko będziesz mogła.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  11. Kochana! Życzę dużo zdrowia dla synka, a Tobie dużo siły na ten trudny czas! :*

    ResponderEliminar
  12. Cuánto lo siento, qué tristeza me ha dado al leer que te despedías temporalmente, pero lo peor ha sido saber el motivo. Espero de corazón que todas las pruebas vayan saliendo bien, y que todo vuelva a la normalidad. Ójala pronto regreses con buenas noticias, te esperamos!!
    Un abrazo muy fuerte y mucho ánimo!

    ResponderEliminar
  13. Wspolczuje. Dużo zdrowia życzę dla Twojego synka a Tobie wiary i spokoju i wytrwałości. Przezwyciężycie to. Powodzenia! Uściski

    ResponderEliminar
  14. Ewuniu posyłam Wam uścisków a synkowi życzę dużo zdrówka.

    ResponderEliminar
  15. Ewuniu, wszystkiego dobrego dla synka, by jak najszybciej i sprawniej pozbył się choroby, jestem duchem i myślami z Wami. Trzymajcie się ciepło! zdrowia i wytrwałości!

    ResponderEliminar
  16. Zdrówka życzę twojemu synkowi

    ResponderEliminar
  17. Ewo, mam nadzieję, że już wyniki badań synka i są one na tyle dobre, że leczenie zostało rozpoczęte i nie będzie ono długie i wyczerpujące, tylko skuteczne. Serdecznie dziękuję Ci za wizytę i komentarz u mnie i życzę Wam wszystkim siły, cierpliwości i wytrwałości, a Twojemu Synkowi dużo zdrowia.

    ResponderEliminar
  18. No me habia enterado, cuanto lo siento!!! Espero que tu hijo se mejore pronto y verte enseguida por aquí.
    Un besito fuerte.

    ResponderEliminar
  19. dużo zdrowia dla synka a ja dziękuje za cudna karteczkę z stokrotkami



    ผลบอลเมื่อคืน

    ResponderEliminar
  20. Ojej przykro mi :( mam nadzieję, że ze szpitala już wyszliście, i że Manuel ma się o wiele lepiej. Pozdrawiam
    i zyczę zdrowia.

    ResponderEliminar
  21. Wierzę, że wszystko będzie dobrze, że znajdziecie siłę do walki z chorobą i odniesiecie nad nią zwycięstwo.Tego Wam z całego serca życzę.

    ResponderEliminar
  22. Wszystkiego dobrego dla całej Waszej rodziny:)

    ResponderEliminar
  23. Trzymamy kciuki za zdrowie synka...
    Buziaki dla was

    ResponderEliminar