Seguidores

miércoles, 14 de junio de 2017

JUNIO CON ANA - CZERWIEC U ANI

Witam serdecznie dzisiaj przychodze z czerwcowymi karteczkami do ANI. Wytyczne na ten miesiac przygotowala EWA JUREWICZ. Tematy byly nastepujace.


OKOLICZNOSCIOWA.- dowolny temat ale miala sie znalezc na niej gazeta z nadrukiem, scinki, baza itp..
BOZE NARODZENIE - ANIOLEK
WIELKANOC.- Baza ze scinkow.


Bienvenidos, hoy vengo con tarjetas preparadas para diversión de 
ANA. Temas para mes de junio preparo EWA JUREWICZ. Temas eran siguiente.
FELICITACIONES- tema libre pero debería contener algo de revistas con letras, cachos, baza etc..
NAVIDAD - ÁNGEL
PASCUA - BASE CON RECORTES


                                                  ENLACE PARA LA DIVERSIÓN
                                                         BANEREK DO ZABAWY



Zanim zaczne prezentacje karteczek musze sie wam przyznac ze ostatnio wciagnelo mnie robienie
Twist &Pop Card I postanowilam ze czerwcowe karteczki beda takimi skladaczkami. oceñcie sami.


Antes de empezar presentación de mis tarjetas tengo que confesar que ultima mente me gusta mucho hacer Twist &Pop Card , y decidí que en el mes de junio todas tarjetas serán plegables. Juzgueis ustedes mismo.


WIELKANOC- PASCUA

Ewa nos pidió baza de recortes espero que aprueba mi trabajo con rulitos de recortes.


Ewa poprosila o scinkowa baze, ja przygotowalam scinkowe ruloniki mam nadzieje ze dziewczyny przymruza oko i zalicza.






OKOLICZNOSCIOWA - FELICITACIONES


Aquí nos han pedido algo de revistas - aquí mi interpretación


Tutaj poproszono o cos z gazet - oto i moja interpretacja
 




NAVIDAD - BOZE NARODZENIE


Ewa poprosila o aniolka, wiec jest grafika z aniolkami.


Ewa pidió Ángel, en mi tarjeta imagen con dos ángeles
 




WYMAGANY COLAZ
COLLAGE REQUERIDA
 


Na dzis to tyle mam nadzieje ze dziewczyny zalicza a ja dziekuje za super zabawe i do szybkiego zobaczenia.


Por hoy es todo espero que chicas aprueban, doy las gracias por la diversión y hasta pronto.




21 comentarios:

  1. I super!! Piękne wszystkie ale ostatnia naj!!

    ResponderEliminar
  2. Śliczne , mnie tez ostatnia ..najbardziej :)

    ResponderEliminar
  3. Wspaniała interpretacja tematów Ewuniu, wszystkie karteczki są śliczne i niezwykle kreatywne. Spodobały mi się Twoje ścinkowe ruloniki - wygląda to bardzo efektownie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    ResponderEliminar
  4. Wow! Jak się robi te 2 ostatnie karteczki? ♡.♡

    ResponderEliminar
  5. Ewciu, świetna interpretacja tematów. Ja też lubię Twist & Pop Up Card, ale na razie zrobiłam tylko dwie takie kartki. Chyba muszę nadrobić.
    Buziaczki.

    ResponderEliminar
  6. Ewuniu świetne są te Twoje składaczki , można na nich wiele zmieścić i są bardzo eleganckie. Rureczki ze ścinków to super pomysło i fajnie wyglądają na tej kartce. Fajnie wkomponowana gazeta i śliczna grafika z aniołkami.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    ResponderEliminar
  7. Świetne karteczki :) podoba mi się pomysł z rureczkami ze ścinków :)

    ResponderEliminar
  8. Super ! Te ruloniki ze ścinek wygladaja bardzo ładnie:)

    ResponderEliminar
  9. Ewuniu! Wspaniałe karteczki,Te ruloniki ładnie się prezentują Pozdrawiam Gorąco

    ResponderEliminar
  10. przepiękne kartki- wszystkie bez wyjątku:)

    ResponderEliminar
  11. Pięknie zinterpretowałaś wytyczne Ewy. Kartka z gazetą skradła moje serce.

    ResponderEliminar
  12. Te superas cada vez más!!!
    Me encantan,cada uno en su estilo.Bss apretaos!!!

    ResponderEliminar
  13. Me encantannn. Te han quedado fantasticas.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  14. Wszystkie są śliczne!!!! Wspaniale dobrane dodatki!!!

    ResponderEliminar
  15. Śliczne karteczki. Umiesz wszystko tak pięknie poukładać
    Podziwiam i może też się nauczę:)

    ResponderEliminar
  16. Świetne karteczki, a składanki sa niesamowite. Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  17. Super ! Te ruloniki ze ścinek wygladaja bardzo ładnie:)


    ผลบอลเมื่อคืน

    ResponderEliminar
  18. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนัง

    ResponderEliminar