Seguidores

lunes, 10 de abril de 2017

WIELKANOCNE JAJA - LOS HUEVOS DE PASCUA

Witam bardzo serdecznie, czas tak szybko leci ze nim sie obejzalam a tu juz tydzieñ mnie nie bylo, wiec szybko wskakuje i pokazuje moje wielkanocne jajeczka , wiszace i stojace, zapraszam.


 Doy la bienvenida muy calurosamente, el tiempo vuela tan rápido Que antes de darme cuenta paso  una semana de mi ultima entrada, por lo que rápidamente doy un  salto y muestro mis huevos de Pascua, los invito a verlos.














Na dzisiaj to tyle jajeczek, na pewno przed swietami sie jeszcze pojawie . Dziekuje ze mimo natloku prac i przedswiatecznych przygotowan zagladacie , witam rowniez moja nowa obserwatorke.  pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia.


Por hoy es todo, seguro que antes de fiestas aparezco, ,Gracias, a pesar de la gran cantidad de trabajo y preparativos antes Semana Santa por estar con migo , doy bienvenida a mi nueva seguidora os saludo cordialmente y hasta pronto.

18 comentarios:

  1. Witaj Ewuniu na początku bardzo dziękuję za życzenia i śliczną kartkę.
    A co do jajeczek przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    ResponderEliminar
  2. Piękne jajeczka :) pudelko z sowami z poprzedniego pod równie cudowne :)

    ResponderEliminar
  3. Jajeczka super , będzie piękna dekoracja > U mnie w tym rku bez decu .
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  4. Piękności!!! Moja faworytka to ta w środku na ostatnim zdjęciu;) buziaki😘

    ResponderEliminar
  5. Te ha quedado un centro precioso, el huevo, maravilloso.
    Besitos

    ResponderEliminar
  6. Ewciu, są śliczne,wszystko pięknie skomponowane, kolorystyka, wzory. Wesołych Świąt życzę! Pozdrawiam serdecznie!

    ResponderEliminar
  7. Ewuniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za piękną karteczkę i życzenia Świąteczne, A Twoje Pisanki są Przeurocze - Pozdrawiam cię Cieplutko

    ResponderEliminar
  8. Que bonitos tus huevos de Pascua,en especial el de lavanda.Bss apretaos!!!

    ResponderEliminar
  9. Dziękuję za karteczkę z krokusami i za prezenty:) Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  10. Ojwj ale świetne, cudowne jak rosyjskie jajka :3 zazdroszczę takiej pięknej kolekcji :)

    ResponderEliminar