Seguidores

jueves, 27 de abril de 2017

ABRIL CON ULA Y ANA- KWIECIEÑ Z ULA I ANIA

Bienvenidos, ha pasado mucho tiempo desde mi ultima entrada, estoy trabajando haciendo muchas cositas pero algunos problemas y falta de tiempo me han impedido estar mas menudo con vosotros, espero que pronto salgo de esta. Hoy vengo para presentar tarjetas para dos diversiones que organizan ANA y ULA no quiero aburriros mas con mis problemas entonces aquí tenéis mis tarjetas, 


Witam serdecznie, sporo czsu uplynelo od mojego ostatniego wpisu, nie zaprzestalam robotek caly czas staram sie cos dlubac ale niestety male problemiki i co za tym idzie brak czasu spowodowaly ze nie moglam bywac  z Wami w blogowym swiecie , mam nadzieje ze wkrotce wszystko wroci do normalnosci , Ale dosc marudzenia, dzisiaj chce wam pokazac karteczki przygotowane na dwie zabawy do ANI I ULI


KARTKI DO ANI - Tematy na tem miesiac przygotowala Lidzia czarna dama

TARJETAS PARA ANA - Temas para este mes de abril preparo Lidia- czarna Dama


                               Tematy  - Temas

NAVIDAD   pesebre   -                             BOZE NARODZENIE - Zlobek
FELICITACIONES - oso .ositos -          OKOLICZNOSCIOWA - Misiu, misiePASCUA - Tarjeta en forma de huevo - WIELKANOC- Karteczka w formie jajka


                                      BANEREK DO ZABAWY


                         ENLACE PARA LA DIVERSIÓN



Wielkanoc- Pascua




 Okolicznosciowa z misiem


Felicitaciones con osito 




                               Navidad - Boze Narodzenie




                           COLLAGE REQUERIDA
                            WYMAGANY COLAGE



                    Karteczka dla Uli i banerek do zabawy. Ula poprosila o karteczke wdg, mapki.


Tarjeta para Ula y Enlace para la diversión. Ula nos pidio tarjeta segun el esquema.








Na dzisiaj to tyle pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieje ze do szybkiego zobaczenia.


Por hoy es todo, os saludo cordialmente y espero que nos vemos muy pronto.
 



16 comentarios:

  1. Tus tarjetas siempre me sorprenden, los detalles con que las decoras son preciosos! Me ha gustado especialmente la infantil, es una dulzura con esos globos en forma de corazón, y el chupete con el lazo, una delicia!
    Un besito

    ResponderEliminar
  2. Piękne!! Choć weny nie było... Oby wszystko się ułożyło i wena wróciła!! Buziaki😘

    ResponderEliminar
  3. Ładne!
    Ale najbardziej podoba mi się ta o kształcie jaja. Może dlatego,że z ciekawością podglądam kwiatki. Chcę się nauczyć je robić.

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu fajne kartki powstały . Ta z jajem moje faworytka, ale i pozostałe mają w sobie to cos co czyni je wyjątkowymi. Cieszę się , że mimo problemów udało Ci zrobić kwietniowe karteczki
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    ResponderEliminar
  5. Śliczne karteluszki :) Bardzo mi się podobają :)

    ResponderEliminar
  6. Ewciu, piękne kartki, szczególnie jajo jet super. Mam nadzieję, że problemy się rozwiążą.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  7. Ekstra kartki zrobiłaś :)
    Trzymam kciuki za rozwiązanie problemów ;)

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu! Wszystkie Karteczki są Prześliczne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    ResponderEliminar
  9. śliczne wszystkie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  10. Ewuniu mam nadzieję że już problemy rozwiązane. Cieszy mnie że udało Ci się zrobić kwietniowe kartki . Bardzo fajnie Ci wyszły. Jajo moja faworytka , cudna ta kompozycja kwiatowa. Ale szopka i misio też są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    ResponderEliminar
  11. Piękne karteczki powstały do obu zabaw :) Dziękuję :)

    ResponderEliminar
  12. Cudownie ze wrócilas! :) mam nadzieje ze juz wszystko ok. Kartki jak zawsze świetne!

    ResponderEliminar
  13. I tym razem poradziłaś sobie śpiewająco. Urzekła mnie kartka z misiem, wszystko na niej jest takie słodkie i wciągające, ten miś, to autko, te cudne baloniki, i przesłodka kokardka ze smoczkiem :3.

    ResponderEliminar