Seguidores

martes, 15 de marzo de 2016

NA NIEBIESKO DLA CHLOPCA - AZUL PARA EL NIÑO


Witam bardzo serdecznie i jak zwykle bardzo dziekuje za wszystkie wspaniale komentarze , ktore pozostawiacie. Dzisiejszy post bedzie na niebiesko. Zaczynamy


Doy la bienvenida muy cálida y, como siempre, muchas gracias por todos los grandes comentarios, los que dejais.  El post de hoy va  ser de color azul. Aquí vamos


Jako pierwsze w kolejce drewniane serduszko decoupage dla malego Aitora.


Como primero prezento corazon de madera hecho con decoupage para pequeño Aitor.



Drugim w kolejce jest obrazek na pamiatke Chrztu Swietego wykonany krzyzykami dla malucha.


Segundo en la cola es cuadro hecho con el punto de cruz, como recuerdo de Bautizo para pequeño niño.
 



 Po trzecie cztery mini ksiegi wykonane na chrzest malego chlopca jako prezenty dla dziadkow i chrzestnych. Ksiegi maja wielkosc 15 /22 cm. 


Tercero en la cola son cuatro mini libros hechos como recuerdos de Bautizo para abuelos y padrinos. medida de libros es 15/22 cm.
 







Metryczka wykonana krzyzykami.


Cuadrito de nacimiento




Jako ostatni drewniany aniol   wykonany na  pamiatka chrztu.


Por ultimo angel de madera pintado y adornado para el regalo de bautizo.




Mam nadzieje ze dotrwaliscie do koñca i ze was nie zanudzilam.  Dziekuje za wasz cenny czas . Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego zobaczenia . Wielkanocne karteczki juz czekaja  w kolejce. 


Gracias por estar en este post tan largo, Espero que no os aburrido mucho. Gracias por vuestro tiempo , os saludo cordialmente y hasta pronto. Las tarjetas para pascua ya estan esperando su turno.


20 comentarios:

  1. No troszkę Ci Tych prac nazbierało. Wszystkie sa świetne , ale mnie się szczególnie spodobała ta ostatnia metryczka z bucikami , Jest tak wyrazista. Super tez jest ten Anioł.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  2. Piękne prace przygotowałaś, a anioł niebiański ;)

    ResponderEliminar
  3. Aitor como mi hijo,muy bonito el corazón.
    Que maravilla el punto de cruz.
    Los libros ideales y el angel muy original.Bss apretaos!!!

    ResponderEliminar
  4. wspaniałe prace :) haft krzyżykowy baaaardzo mi się podoba ale to nie moje bajka. podziwiam ludzi z taką cierpliwością :)

    ResponderEliminar
  5. Wszystkie prace piękne i na niebiesko; miałaś bardzo pracowity czas.
    Ps. Troszkę Ci nawtykam, nie obraź się, ale pierwszy hafcik jest słabo naciągnięta kanwa przy klejeniu, z kolei druga metryczka z bucikami masz błąd w wadze dziecka, bo chyba nie ważyło 3225 kg, tylko 3225 g /gramów/.Jeśli jeszcze jest to możliwe, to popraw.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Witaj Danusiu ja sie nie gniewam. Wszystkie komentarze sa mile widziane. Niestety metryczki nie da sie juz poprawic. Pozdrawiam serdecznie

      Eliminar
  6. Ale niebiesko!! Śliczne te mini księgi!!

    ResponderEliminar
  7. Wszystkie prace są świetne, ale ta księga jest wprost cudna :)

    ResponderEliminar
  8. Ale cudeniek natworzyłaś. Śliczny anioł. Pozdrawiam M

    ResponderEliminar
  9. Wspaniałe pamiątki! Będą chłopcy mieli miłe wspomnienia :)

    ResponderEliminar
  10. Szczerze mówiąc dotarłam do końca i wcale się nie nudziłam, Wspaniałe rzeczy zrobiłaś, co jedna to fajniejsza :)

    ResponderEliminar
  11. Bardzo ładne prace, księgi w postaci podziękowań na chrzciny pierwszy raz spotkałam, ale pomysł bardzo fajny :) podoba mi się ten delikatny aniołek , pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ResponderEliminar
  12. Niebiańskie piękności:) Zachwyciły mnie:)
    A już ten Anioł, rozłożył na łopatki, taki prościutki, a jaki wymowny na chrzest:)Pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  13. te haftowane obrazki są bajeczne ;)

    ResponderEliminar
  14. Śliczne! Bardzo podobają mi się te książeczki, widać ile pracy i serca włożyłaś we wszystkie Twoje prace

    ResponderEliminar