Seguidores

miércoles, 23 de marzo de 2016

DECORACIONES Y TARJETAS DE PASCUA - WIELKANOCNE OZDOBY I KARTKI.

Witam serdecznie dzisiaj ciag dalszy wielkanocnych karteczek , pojawia sie  drewniane jajeczka i zajaczki. Nie rozgaduje sie wiecej pokazuje ....


Bienvenidos a todos hoy continuacion de las tarjetas de pascua, Y aparecen algunos decoraciones de pascua  hechas de madera. No hablo mas enseño...


 Zaczynamy od drewnianych jajeczek, i drewnianego zajaca . Osoby ktore sledza mojego bloga wiedza ze wszystkie drewniane elementy sa wycinane przezemnie.


Empezamos por huevos de pascua y conejo hechos de madera. Personas que siguen mi blog,  saven que todos  los elementos de madera estan recortados por mi misma.
 

















                                         Kilka wielkanocnych karteczek.
                                         Unas pocas tarjetas de pascua.









Bardzo dziekuje za wasz cenny czas i witam serdecznie moje nowe obserwatorki, mam nadzieje ze rozgoscicie sie na dluzej. Jeszcze raz pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia.


Muchas gracias por vuestro tiempo. Doy bienvenida a mis nuevas seguidoras, espero que quedais mas tiempo. Os saludo cordialmente y hasta pronto.





10 comentarios:

  1. Podziwiam Twoje karteczki, decu też Ci super wychodzi, ale najbardziej podziwiam za to że sama wycinasz te cudeńka!!

    ResponderEliminar
  2. Wooo ja śledzę, a nie wiedziałam ze sama je wycinasz. Wow. Jeszcze większy szacun za to. Tak z ciekawości jakich narzędzi do wycinania używasz?

    ResponderEliminar
  3. Wspaniałe ozdoby i śliczne kartki:) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    ResponderEliminar
  4. Karteczki , jak zwykle piękne.Pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  5. Przepiękne ozdoby:) I jajeczka jakby trochę znajome;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  6. Przepiękne ozdoby. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki, są niesamowicie kolorowe!

    ResponderEliminar