Seguidores

viernes, 22 de febrero de 2019

FEBRERO PARA ANA - LUTY DLA ANI

Bienvenidos, hoy la siguiente dosis de tarjetas esta vez preparadas  para el desafió de ANA este mes las direcrtices son una paleta de colores y flora, y debajo os presento  mi interpretación de tema , os invito a verlas.

Witam serdecznie, dzisiaj kolejna dawka karteczkowa tym razem na zabawe u ANI w tym miesiacu wytycznymi sa paleta kolorow i flora, i ponizej moja interpretacja karteczek, zapraszam do ogladania,


                         ENLACE PARA LA DIVERSIÓN  - BANEREK DO ZABAWY


MIS TRABAJOS - MOJE KARTECZKI


1.PASCUA - VERDE , AMARILLO , FLORES 


1.WIELKANOC - ZIELONY , ZOLTY I KWIATY


Tarjeta hecha según el tutorial de EWINKA - Karteczka zrobiona wedlug kursiku EWINKI 



2. PASCUA - AMARILLO. MARRÓN Y FLORES


2. WIELKANOC - ZOLTY, BRAZOWY I KWIATY





3. FELICITACIONES - AZUL, BLANCO Y FLORES, Espero que la jefa no me pega por meter color rosa 


3. OKOLICZNOSCIOWE - NIEBIESKI, BIALY ORAZ KOMPOZYCJE 

KWIATOWE,  mam nadzieje ze szefowa nie pogoni mi kota za tyle rozu









Las tres  tarjetas están hechas para el desafió  según el mapa de thescrappysketches . Me ha gustado mucha el mapa e hice tres tarjetas para felicitar nacimientos ,


Trzy  karteczki sa zrobione na wyzwanie wedlug mapki thescrappysketches, mapka bardzo przypadla mi do gusty i oto moja interpretacja karteczek z okazji narodzin.


ENLACE -  BANEREK


COLLAGE REQUERIDO - WYMAGANY KOLAZ



Espero que me perdonéis por este post tan largo, os saludo cordialmente y hasta pronto.


Mam nadzieje ze dotrwaliscie do koñca tasiemca, pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia



21 comentarios:

  1. Piękne kartki! Te dzieciaczkowe są przesłodkie :)

    ResponderEliminar
  2. Śliczne karteczki Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    ResponderEliminar
  3. Ewuniu, przepiękne kartki, te dziecięce takie słodkie. I jaki wspaniały składaczek.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  4. Ewa świetne kartki , składaczek rewelacyjny i te dziecięce kartki również świetne. Piękne grafiki na nich. No własnie tylko ten różowy nie ma go w palecie kolorów.. ale co tam wyjątkowo zaliczę w końcu to tylko zabawa :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    ResponderEliminar
  5. Pięknie Wam wychodzą te składaczki, ale wszystkie kartki zachwycają- szczególnie jajo mnie zachwyciło;)

    ResponderEliminar
  6. Wow, jakie świetne karteczki. Jestem nimi oczarowana.

    ResponderEliminar
  7. Preciosas tarjetas y muy primaverales, me encantan.
    Besitos guapa.

    ResponderEliminar
  8. Piękny hurcik ! Oczywiście turkusowy składaczek zachwycił mnie kolorem i delikatnymi kwiatkami :-)Kartki z dziećmi też fantastyczne !!!

    ResponderEliminar
  9. prześliczne wszystkie, a zwłaszcza ta niebieska! pozdrawiam niedzielnie:)

    ResponderEliminar
  10. Cuuudne! Te dzieciaczkowe boskie po prostu!

    ResponderEliminar
  11. Oczywiście, że dotrwałam do końca. Kartki prześliczne :-)

    ResponderEliminar
  12. Śliczne kartki. Te dzieciakowe są przesłodkie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    ResponderEliminar
  13. Śliczne kartki! Cieszę się, że spodobała Ci się nasza mapka :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    ResponderEliminar
  14. Ohhhh qué bellísimo desfile de tarjetas!! Las interpretaciones que realizas de cada tema me fascinan, no dejan de sorprenderme tus creaciones, me gustan mucho los diseños y cómo combinas los tonos! Las ideas para Pascua seguro que nos inspiran a muchos que ya tenemos algo en mente para esta fecha, y las felicitaciones de nacimientos tienen unas imágenes muy dulces, son preciosas!!
    Un besito!

    ResponderEliminar
  15. Fantastyczne prace! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    ResponderEliminar
  16. Wszystkie karteczki wyszły rewelacyjnie:)

    ResponderEliminar
  17. Śliczne karteczki, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    ResponderEliminar
  18. Wow, niesamowite są wszystkie karteczki, ta pierwsza oszałamiana kształtem, dla mnie to czarna magia! Jak Wy to robicie.

    ResponderEliminar