Seguidores

jueves, 25 de mayo de 2017

RECUERDOS DE PRIMERA COMUNIÓN - PAMIATKI PIERWSZEJ KOMUNI SWIETEJ

Witam serdecznie i w imieniu mojego synka serdecznie dziekuje za wszystkie urodzinowe zyczenia.

 Dzisiaj bedzie znow komunijnie, tym razem kilka karteczek i ksiega pamiatkowa.


Bienvenidos , para empezar en nombre de mi niño doy las gracias a todos por las  felicitaciones.

 Hoy quiero presentar otra vez trabajos para Primera Comunión, unas pocas tarjetas y el libro con memorativo.


Zaczniemy od ksiegi dla chlopca.

Empezamos por el libro para un Niño





I kilka karteczek , ktore roznia sie kilkoma detalami

.
Unas pocas tarjetas casi iguales , pero con algunos detallitos diferentes.




Na dzis to wszystko pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.


Por hoy es todo , os saludo cordialmente y hasta pronto.



15 comentarios:

  1. Ewuniu piękne prace , zarówno księga jak i kartki bardzo mi się podobają. Świetne sa te grafiki które wybrałaś.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  2. Piękne prace- ksiąga mnie powaliła :)!

    ResponderEliminar
  3. Wspaniałe prace :) Jestem pod wrażeniem :)

    ResponderEliminar
  4. Fantastyczna księga i cudowne kartki.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  5. Ewuniu! Karteczki są prześliczne ,Ale ta księga jest po prostu Arcydziełem, bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię Gorąco

    ResponderEliminar
  6. Byłam i nie zdążyłam napisać😁 więc nadrabiam! Piękne komunijne prace! Wszystkie dzieciaczki będą miały piękne pamiątki!

    ResponderEliminar
  7. Przepiękne! Ta księga pamiątkowa jest obłędna!

    ResponderEliminar