Seguidores

miércoles, 29 de marzo de 2017

10, 11 Y 12 PARA HUBKA - 10, 11 I 12 DLA HUBKI










Witam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzajacych , zagladajacych i stalych bywalcow. Dzisiaj karteczki na zabawe u HUBKI, Karteczki 10, 11, i 12  z 12


Bienvenidos a todos visitantes y seguidores de mi blog, hoy vengo con tarjetas preparadas para la diversión de HUBKA, Tarjetas 10, 11 y 12 de 12


                                         
   Tarjeta no 10  - Kartka nr, 10

10/12

                                                  Paisaje de Pascua
                                           
     Wielkanocny pejzaz


                                                          Mi tarjeta
                       
                             Moja karteczka

 





                                                                             11 / 12 

                                                        Niños y  canasta

                                           Dzieci lubia wielkanoc plus koszyk



11/12



                                                       Moja propozycja


                                                          Mi propuesta









12 / 12


Aquí Ewa nos pidió- Flores impar, hojas en par, mínimo una mariquita, algo redondo, algo cuadrado ,oveja, y para completar perlas o cuerdas o otras cositas de scrapbooking


Mi tarjeta contiene, - Tres flores, seis hojas, 4 mariquitas, base cuadrada y adorno redondo de scrap, huevo con ovejita, huevos de pascua, decorada con perlas liquidas y cuerdesitas.


Moja karteczka posiada, trzy kwiatki, szesc lisci, okragla serwetka z wykrojnika i dodatkowy wykrojek kwadratowy na kwadratowej bazie, Jajeczka wielkanocne i wsrod nich jedno z wymaganym barankiem, do udekorowania calosci uzylam perelek w plynie i cienkich sznureczkow.
 



Sloiczek nakarmiony i gotowy do zaplaty za wysylke
Bote alimentado y preparado para los gastos de envió.




Mam nadzieje ze dotrwaliscie do koñca tasiemca i ze Ewcia zaliczy, ja dziekuje za swietna zabawe, Witam w moim gronie nowa obserwatorke a dzis juz sie zegnam z wami i do szybkiego zobaczenia.


Espero que no os aburrido con este post tal largo y espero que Ewa aprueba mis trabajos y a ella les doy las gracias por organizar la diversión , Hoy me despido de vosotros , os saludo cordialmente doy bienvenida a mi nueva seguidora y hasta pronto.


13 comentarios:

  1. Tasiemiec czy nie, bardzo fajnie sie oglądało!! Ta ostatnia super! Chociaż myślę że z wszystkimi wytycznymi świetnie dałaś sobie radę!

    ResponderEliminar
  2. Ewciu, zawsze z przyjemnością podziwiam Twoje karteczki i tym razem też jestem pełna zachwytu.
    Uściski.

    ResponderEliminar
  3. Super kartki, świetnie poradziłaś sobie w każdej z zabaw :))). Bardzo fajnie się ogląda takie różnorodne kartki :))).

    ResponderEliminar
  4. Muy bonitas tarjetas, me gustan todas.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  5. Ewuniu! Wszystkie Twoje karteczki są zawsze tak pięknie dopracowane, Wszystkie są Cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    ResponderEliminar
  6. Ewa super kartki co jedna to ładniejsza, u mnie oczywiście faworytka to z dzieciakami . Ta grafika jest cudowna , zresztą mam z tej samej serii u siebie. Fajna była zabawa no i są kartki a to najważniejsze.
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  7. Śliczne, mnie najbardziej podobała się 10 :)

    ResponderEliminar
  8. Ewuniu, jak zwykle zrobiłaś piękne kartki, nic, tylko podziwiać. Bardzo mi miło, że do wciąż do mnie zaglądasz, pozdrawiam serdecznie :-)

    ResponderEliminar
  9. Fajniusie :)) Ta z motywem kury wspaniale się prezentuje :)

    ResponderEliminar
  10. Super karteczki, najbardziej urzekła mnie ta ostatnia, nie lubię gdy czegoś jest za dużo, a u Ciebie to nie drażni, i estetycznie wygląda.

    ResponderEliminar