Seguidores

sábado, 28 de mayo de 2016

DíA DE LA MADRE - DZIEÑ MATKI

Witam serdecznie . Niedawno obchodzilismy Dzieñ Matki. 1 maja w Hiszpani i 26 maja w Polsce , z tej okazjii powstalo kilka prac. Kartki, ksiega i upominki. 


Doy bienvenida a Todos. hace poco tiempo hemos celebrado Día de la Madre, 1 de mayo en España y 26 de mayo en Polonia, para esta ocasión hice unos pocos trabajos. Tarjetas, libro y detallitos. 


Zaczynamy od ksiegi.
Empezamos con el libro.




Krtka w pudeleczku i karteczki z kopertami.
Tarjeta con su cajita, y tarjetas con sus sobres.







                                               







Do jednej z karteczek zostal dolaczony drobiazg , zakladka do ksiazki  i podkladka pod filizanke. Obdarowana jest milosniczka ksiazek i kawy.


Para una de las tarjetas esta añadido detallito en forma de marca pagina y posa vasos. Regaló es para  encantadora de los libros y café.
 



Na dzisiaj to tyle. Witam serdecznie moja nowa obserwatorke. Pozdrawiam was goraco i do szybkiego zobaczenia.


Por hoy es todo. Doy bienvenida a mi nueva seguidora. Os saludo cordialmente y hasta pronto.


15 comentarios:

  1. Jakie urocze prace, zachwyca precyzja wykonania, te komplety jakie piękne☺

    ResponderEliminar
  2. Cudne karteczki i księga elegancka! Mamy na pewno zadowolone!! Buziaki!!

    ResponderEliminar
  3. Piękne prace Ewo, najbardziej podoba mi się ta karteczka z damą. Pozdrawiam :))

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu! Przecudne prace, trudno powiedzieć co ładniejsze bo wszystkie są cudowne i każda ma to coś - pozdrawiam gorąco

    ResponderEliminar
  5. Ewciu, te Twoje księgi nieodmiennie mnie zachwycają. I ta również. Ale i karteczki wspaniałe zrobiłaś.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ResponderEliminar
  6. Ewciu tworzysz cudowne kartki i to w tylu formach. Zawsze radosne,kolorowe i kwieciste prace z pięknymi grafikami zachwycają mnie nieustannie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    ResponderEliminar
  7. Cudowne. Mamy się ucieszą :) najbardziej podobaly mi sie obie karteczki dla mam. Male arcydzieła :)

    ResponderEliminar
  8. Śliczne karteczki i upominki, precyzyjnie wykonane;)pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  9. Przepiękne prace, szczególnie ta kartka z damą mi się podoba:D
    pozdrawiam cieplutko

    ResponderEliminar
  10. Wszystkie prace bardzo mi się podobają!!!

    ResponderEliminar
  11. Ewciu, świetne prace! Super pomysł na karteczki w pudełkach. Oj mamy na pewno szczęśliwe. Pięknie!Pozdrawiam!

    ResponderEliminar
  12. Cudowna książka, karteczki również.Pozdrawiam.

    ResponderEliminar
  13. Piękne prace, kartka dla mamy z tą grafiką kobiety jest rewelacyjna.

    ResponderEliminar