Seguidores

miércoles, 1 de abril de 2015

FESTIVAMENTE OTRA VEZ - ZNOW SWIATECZNIE

Witam. Dzisiaj tak szybko pokaze zdjecia i uciekam bo naprawde nazbieralo sie oj nazbieralo sie. Na poczatek jajo.

 Bienvenidos. Empiezo hoy con fotos de huevo  es que acumule muchas cositas para mostrarle 



-Wielkanocny kroliczek
-Conejito de Pascua

-I oczywiscie karteczki
-y porsupuesto tarjetas


Dziekuje za wytrwalosc i witam moja nowa obserwatorke mam nadzieje ze spodoba Ci sie u mnie. Pozdrawiam i do zobaczenia
Gracias por Vuestra paciencia i doy bienvenida a mi nueva seguidora, espero que disfrutes con mi blog. Saludos i hasta luego


10 comentarios:

  1. Jestem pod wrażeniem!!! nie mów, że tego zajączka też sama wyciachałaś!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Witam Gosiu oczywiscie ze ciachalam i jeszcze kilka innych ktore wkrotce pokaze. Pozdrawiam goraco

      Eliminar
  2. Ciao, ti ringrazio della visita e tanti complimenti per le tue creazioni...deliziose queste idee per la Pasqua!
    Annarita

    ResponderEliminar
  3. Piękne rzeczy robisz Ewo :) Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Dziekuje bardzo irowniez Wesolych swiat. Pozdrawiam goraco.

      Eliminar
  4. Witaj ,piękne prace tworzysz.Pozdrawiam.

    ResponderEliminar